Monday, October 12, 2009

Kerja KErja ! Kerja...

Setelah di reject oleh IOI Plantation .. kini kehidupan ku kembali ke alam perniagaan ..memang sudah ku nekad sekian hari setelah jodoh ku di alam perkerjaan yang di impikan .. kini ku tidak beralih arah ... aku kuat semangat yang ada ..bunga bukan sekuntum kumbang bukan seekor .. he9 ..so skang nie memang pekerjaan tetap ku ada lah berkerja di kedai ayah ku .. he9.. macam biasa lah tugas utama ku ada lah membuka kedai dalam sekitar pukul 8 sehingga pukul 8 malam .. itu pon bergantung kepada kepenatan yang ku alami .. so aku kene trus kan hidup aku.. mesti pon agak kepenatan dengan kerja seharian tapi aku tak pernah lupa untuk terus mengupdate blog nie .. he9 .. sekian .. keep in touch..

4 comments:

McBudu said...

A planter will always be a planter. Boleh dicampakkan ke mana sahaja, bak benih yang baik, dicampak ke lautan menjadi pulau!

dalila jasmani said...

katne kedai?
mane tau klau lalu shah alam leh singgah kdai skali..
but ade x low fat abc?
hehe..
just kidding =p
poyo lak kan..

UMMU AL THAFUNNISA said...

SABAR AIDIL.....REZEKI XDA LAGI LAH TUE.....XPE2....MUGKIN ADA YANG LEBIH BAIK DARIPADA TUE....PEACEEEEEE....JUMPA KONVO NANTI!!!!!!!!!!!!!!

aidil62nd said...

mc budu : thanks, my senior .. huhuu kalau saya di campak ke seksyen 2 .. mungkin jadi abc yang sedap..

Dalila: kedai kat seksyen 2 , low fat ?? he9 mesti lah ada..

Aina Mazlina: terima kasih sahabat .. tanpa anda siapa lah aidil .. huhu..ok jumpa konvo