Friday, April 24, 2009

Peperiksaan-Satu Demi Satu-

Pergh!! jadual yang aMat Padat ..terlalu singkat untuk aku menguraikan semua sistem saraf aku untuk berfungsi mencerna semua yang telah di ajar oleh pensyarah2 ku ...

Perkara Paranormal ini selalu berlaku kepada insan yang bernama "Lelaki " yang selalu memandang enteng kepada benda2 macam nie ..

Dalam kajian aku selalu, aku belajar di Uitm . aku mendapati 70 peratus pelajar lelaki tidak mementingkan gred yang bagus .. tetapi lebih mementingkan untuk mendapatkan segulung ijazah atau diploma. Mungkin kejadian ini suratan takdir .. atau sikap mereka sendiri termasuk aku ..

Adakah mungkin mereka mendapati peluang mereka lebih tinggi dari perempuan . Fonemena paranormal ini biasa..

Mari kita teruskan memperkasakan 'kelelakian' wahai kaum adam..

1 comment:

UMMU AL THAFUNNISA said...

Aidil!!!!!!!!!!!!! macam kenal aje semua ayat nie........heheehhehhehehehehehhe........jangan marah!!!!!!!!!