Thursday, July 23, 2009

hari ke 7 Alam PEKERJAAN


salam semua, rezki aku dengan sime darby memang agak jauh tapi .. alhamdulillah dapat jugak aku meneruskan cita cita aku sebagai seorang (PLANTER) .. memang ini adalah pekerjaan aku idamkan sejak aku sekolah lagi .. so skang nie aku berkerja dengan syarikat IOI plantation tapi bau jer training lagi lepas nie 3hb 8 2009 aku kene buat Field attachment dekat estate yang berlainan dengan kengkawan yang lain .. huhuh .. pastu 5 hari sebelum raya ader interview konfem jadi CADET asistant Manager .. syukurlah aku dah sampai ketahap ini .. selangkah ke alam perkerjaan dan aku akan berusaha dan terus berusaha.. ' NO PAIN NO GAIN'. memang best duduk sekali empat orang satu rumah .. jiran jiran pulak majority kaum india. anjing kat estate nie dan macam kucing jer .. jinak2..wahahah ada plak internet kat estate nie sebab member ader bawak portable usb modem 'CELCOM' syukurlah .. tak lah ketinggalan dengan dunia luar .. ok lah selamat .. ikutilah episode yang akan datang

3 comments:

Erina Asmawani said...

hepy yippi yay2 nampak..
baguslah..moga berjaya..
1st elaun jgn buat2 lupe belanja..
wihihi..

p/s: jgn lupe crocs ayah k! ;)

aidil62nd said...

belanja .. adoi ... sakit nye dapat rm 400 j3r

Unknown said...

saudara aidil,ade tips berguna untuk interview di syarikat plantation tak...sbb sy banyak kali iv x lulus