Friday, July 31, 2009

Swilam Estate, Kulai johor

Rumah Burung Hantu (Barn Owl = Tyto alba)

salam semua , 1hb nie bersamaan dengan hari sabtu aku hari terakhir di estate Regent (tmpat dimana aku duduk sekarang) ini kerana selepas ini aku akan bertolak ke kulai untuk meneruskan training aku sebagai cadet planter.. tempat telah diberitahu semalam ..aku berada di kulai sehingga seminggu lagi nak raya .. pergh!! nie satu cobaan sebagai Seorang planter ..Dugaan 29hb lepas baru jer dapat 1st allowance..rm503 jer ... huhuh sekarang pon dah susut jer .. nak pegi kulai pulak nie .. hope cukup lah duit tuh .. he9 .. terpaksa mengikat perut ... ok lah .. doakan pemergiaan ku . demi menjadi seorang planter yang sejati

6 comments:

Erina Asmawani said...

gud lak bro..

aidil62nd said...

wahahaha .. tq ...

burk said...

xpe2 keje...
uit dil bila la dpt mancing sama lagi ek.....

aidil62nd said...

he9 ..tak tau lah ..bulan pose boleh?

Anonymous said...

ckp diet..so duit xbyk pki kn bro...hahaha...layannn

aidil62nd said...

duit tak banyak pakai tapi banyak habis .. pelik betul lah .. adoi