Saturday, August 8, 2009

Forest Cat!!

Hari nie hari yang ke 6 hari aku kat SWEE LAM Estate kat Kulai , Johor .. Perjalanan ke Estate dari gemencheh mengambil masa 4jam 30 minit . Pergh memang bergegar seluruh tubuh ku kerana motor Yamaha Lagenda 110cc..Dugaan ...memang mencabar seluruh hidup ku ..Demi pengalaman yang boleh Di Nilai dengan wang dan Ringgit ... Sekarang nie tengah berfikir macam maner nak survive dengan rm200. ERMMM ... sosah yo lah ..Manager kat estate aku sumer ok . Assistant pon Sempoi .. tapi memang penat gile..bangun pagi pukul 530a.m pastu pegi Muster 630am ..pegi field pukul 730am .. pastu terpaksa lah meng'observe'kan diri dengan segara operation yang ada kat dalam Estate tuh .. Tadi aku bertuah sangat sebab dapat jumpe dengan Kucing Hutan...Macam nie lah kelihatan yer..terkejut Plak aku .. syukur lah hanya Kucing ..hari hari kerja Hari ahad pon kerja lor .. sabar jelah .. syukur lah ... he9 .. ok lah sekian utk hari nie ..sekian Rindu Kat SEMUA!!!!!

7 comments:

Erina Asmawani said...

bersusah2 dulu..bersonang lonang kemudian..

*tangkap sekor kucing tu bg cik, nak bela..huhu

aidil62nd said...

tak boleh benda nie di bawah akta undang undang Kucing MALAYSIA.. akan Di denda penjara di negara KUcINg

Anonymous said...

bestnya..
gud luck my fwen...
chayo2...

aidil62nd said...

whahaha tq sume

madz said...

salam..saya pun bakal jadi cadet planter ioi..bleh minta no fon ke...nak mnat tunjuk ajar..ni no fon saya 0134133248.madi

edi pro said...

slamat kucing....
kalo harimau td...x ke kenyang sminggu die hehehehehe

edi pro said...
This comment has been removed by the author.