Sunday, August 16, 2009

PerKara Yang AMat Ku RINDU...

Apabila kita sudah di alam perkerjaan .. kita terpaksa meninggal kan semua yang kita sayangi mahupun minati..ini AdaLah Benda Yang ku Rindui:
1)
FAMILY aku .. rindu sangat2 dengan ahli keluarga tanpa sokongan dorang saper lah aku sekarang(kakcik tak der ..Kat Sarawak)

2)Ikan KEtutu..(SADDAM)
Ikan nie dlu aku menyelamatkannya dari kuali yang amat panas(kawan aku yang dapat tapi aku yang bawak balik)..
p/s tolong kasi makan dier elk2 tau ..

3)MANCING
Adeh Sedih baget dah sebulan tak pegang pancing nie.. Harap sangat kawan2 mancing (S.A.S.A =Shah Alam Santai Angler) stay together for the KIDs..he9

4)ABC SPECIAL (FRADOO):
Banyak pengalaman aku dari ABC SPECIAL (FRADOO) nie.. aku bermula berniaga dari usia 15 tahun (baru dapat beli kedai)..aku bermula dari bawah (dari amik order pastu ABC Maker Pastu baru jaga duit(Cashier).. Setiap Pengalaman yang aku dapat memang tak dapat dijual beli ..En Abu Bakar Bin Yusof (BOSS FRADOO = Bapak aku) terima kasih dengan apa yang telah ayah berikan .. Tak dapat dilupakan ketika DI marah ketika Pecahkan CAWAN DULU..Tak dapat dilupakan juga pekerja yang silih berganti Sudin, Karim, Yanto , Wan, Mus, MuL, Mail, Dee,USu Seni dan banyak lah .. Pekerja Silih Berganti (workers Come and Workers go). Kepuasan Customer yang mengorder ABC SPECIAL FRADOO adalah Motivasi bagi aku .. Yang paling BEST..'Bang ABC yang abang buat nie SEDAP lah !!' ungkapan tue dah membuat diriku berangan seketika sambil tersenggeh ..

5)
Kawan2 DPIM 62nd generation UiTM ,Arau
uish2 banyak pengalaman yang tak dapat dilupakan aDOi!! Korang memang best ..

Errm memang tak boleh di ungkap dengan kata2.. yang pergi tetap pergi LET BY GONE, BE BY GONE

5 comments:

Erina Asmawani said...
This comment has been removed by the author.
Erina Asmawani said...

kitorang pon rindu kat awkla..wuhuhu..caca tu la yg terrrpaling rindu..pekerja2 fradoo pun rindu gak..asal nampak muka cam awak je.."eh,tu aidil ke? tu aidil ke?" Haih..

neway, keja lah elok2 eh..make our parents proud of u.jgn risau, saddam tu da gemuk da..kasik mkn ikan ngan udang..huhu..

p/s: typo bawah tu..gone..bukan bone..

aidil62nd said...

oh yer ker .. ermm sememang nye memberi kesan yang amat dalam sanubari saya nie . aduh .. kat maner lagi nak dapat pekerja yang sesepoting dorang nie .. tapi tak per .. saya pergi membawa misi dan visi yang tersendiri

McBudu said...

Hi planter! Good to meet a planter on blog, which were very rare... I was a planter, and still the planters blood runs in my body! Selamat berpuasa!

aidil62nd said...

Kak cik : Ada Banyak plak klone ..

Mc Budu : he9, thanks my senior